Klacht Knoopcelshop.nl: niet leveren van betaalde bestiiling bij knoopcelshop.nl

Klachtnummer
# 183928
Gebruiker
Mirjam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling bij knoopcelshop.nl van 22 juli 2016 na betaling niet geleverd. Wel bevestiging betaling ontvangen. Op 9 aug na eerste vraag over uitblijven levering heeft knoopcelshop meteen een ticket aangemaakt bij knoopcelshop.freshdesk.com , maar niet gereageerd. Op 30 aug weer een vraag gestuurd over uitblijven reaktie met verzoek om uitleg of snelle levering (voor 10 sep) vanwege spoedige toepassing in kunstwerk. Nog steeds geen reactie.
Op de site staat nu vermeldt dat het produkt is uitverkocht.
http://knoopcelshop.nl/cr2032-knoopcel-batterij-5-stuks.html?keyword=cr

De oplossing

Levering voor 10 september of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Knoopcelshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Knoopcelshop.nl?