Klacht Knoopcelshop.nl: Wel betaald, niets geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 160019
Gebruiker
Ann
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 2 maart 2016 20 batterijen besteld (377 en LR1130). Tot op heden heb ik niets ontvangen (geen levering de volgende dag). Ik heb ook al 2 keer een ticket aangemaakt zonder reactie. Ik heb intussen ook via Facebook (messenger + knoopcelshop account) informatie gevraagd, maar ook daar geen reactie. Ik begin me serieus zorgen te maken over de radiostilte daar...

De oplossing

Alsnog levering of geld terug (ook verzendkosten) !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Knoopcelshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Ann
    Datum
    Ik heb heel veel tijd moeten investeren in het contacteren van dit bedrijf via alle mogelijke kanalen (facebook, telefoon, messenger, SMS, ...) om uiteindelijk toch de goederen geleverd te krijgen. Levering is gebeurd op de dag dat ik klacht mocht indienen tegen internetfraude (35 dagen)... gelukkig was ik niet gehaast ;-)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ann
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry