Klacht Knoopcelshop.nl: wel betaald, niets ontvangen

Klachtnummer
# 159929
Gebruiker
Irma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 december 2015 2 pakjes CR927 knoopcel batterijen besteld en betaald.
Op 23 december nog niets ontvangen en toen een mail gestuurd naar Emovendo
klantenservice . Geen reactie.
Op 6 januari 2016 weer naar Emovendo gemaild om geld terug te storten, maar wederom geen reactie.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Knoopcelshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Knoopcelshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen