Klacht Knuffelwuff.nl: Administratie niet op orde

Akita500

Mijn vriendin heeft mij een hondenmand cadeau gedaan. En het duurde en het duurde maar na heel veel mails eindelijk een reactie. Er was wat fout gegaan met de levering bij DHL .. uiteindelijk een hondenmand ontvangen, een mega pakket .. niet getekend voor ontvangst, nog een mail gestuurd dat ik de mand had ontvangen.. en de vraag of dat wel de juiste was.. dit speelde af eind mei.

Maanden later november krijg ik een mail dat ik er 2 zou hebben ontvangen en dat ik er nog een zou moeten betalen. Ik heb aangegeven dat ik die dag niet eens thuis was, was op het werk, en er was niemand thuis om überhaupt een pakket in ontvangst te nemen.

Ik heb zelfs een camera bij de voordeur als zij dit eerder hadden gemeld dan had ik zelfs de beelden van die dag kunnen laten zien.. zo’n pakket zie je ook niet over het hoofd.

Het product is matig en het bedrijf slecht.

Ik vind de toon en de mails van dit bedrijf ronduit schofterig, omdat ze de processen niet op orde hebben, betichten ze je indirect van diefstal.. het plezier van het cadeau dat ik van mijn vriendin heb gekregen is er bij mij wel van af!

Ik zou heel graag aangifte willen doen tegen dit bedrijf, alleen zijn ze niet gevestigd in Nederland.

Dat ze de toonzetting “ klantvriendelijk “ houden, de administratie op orde brengen. En Klanten voor ontvangst laten tekenen..

Wij vinden dat Knuffelwuff.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Knuffelwuff.nl?