Opgelost door Kobo.com: Helpdesk Kobo reageert niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 276236
Gebruiker
Jan Witkam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb de helpdesk van Kobo meerdere malen via de mail om hulp gevraagd, omdat ik mijn aangeschafte boeken vanuit iBooks niet gedownload krijg op de e-reader van Kobo. Na een standaardmail blijft het echter stil en hoor ik niets van Kobo. Een telefoonnummer is op internet niet te vinden.

De oplossing

Graag wil ik dat de helpdesk van Kobo contact opneemt via mail of telefoon, zodat ik mijn aangeschafte boeken op mijn e-reader kan lezen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kobo.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan Witkam
Datum
Uiteindelijke oplossing
De helpdesk heeft gereageerd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Kobo.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen