Klacht Kobo.com: Kobo.com

# 198053
djanse02

Afgelopen week contact opgenomen met Kobo inzake een defect aan mijn Aura HD. Het defect bestond uit het niet meer reageren van de ereader en een 2e beeld in de rechterbovenhoek. Op verzoek van de dame van Kobo ook nog een foto van de ereader meegestuurd. Na enkele minuten kreeg ik de reactie van Kobo dat het zich hierbij handelde om "fysieke" schade (vallen etc). Met als gevolg dat ik geen aanspraak kon maken op welke garantie bepaling dan ook. Ik vertelde haar dat ik een goed functionerende ereader de dag ervoor via de usb kabel heb willen opladen en dat ik de dag erna de schade aan de ereader had. Omdat de ereader nog net geen 2 jaar oud was heb ik het bedrijf waar ik hem gekocht had benaderd (Bol.com). Ik heb de ereader ter reparatie aangeboden bij Bol.com en enkele dagen later kreeg het antwoord van Bol.com dat de ereader niet meer te repareren was en dat zij mij het aankoopbedrag zullen terugstorten. Ik viel bijna van mijn stoel van dit gebaar van Bol.com. Hulde aan Bol.com.

Ik heb mijn gewenste oplossing al door de coulante opstelling van Bol.com (aankoopbedrag teruggekregen). Echter gezien alle klachten op dit forum van het plotseling kapot gaan van Kobo ereaders vind ik de reactie van Kobo wel heel erg makkelijk. Alle vergelijkbare klachten worden afgedaan met de mededeling dat de gebruiker zelf verantwoordelijk is voor de schade. En ze komen er ook nog mee weg. De houding van Bol.com verdient een pluim, zij nemen het begrip aftersales en klantentevredenheid wel serieus.

Wij vinden dat Kobo.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kobo.com?