Klacht Kobo: Boek aankopen

Klachtnummer
# 390159
Gebruiker
Monza
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kobo aura h20 gekocht keurig aangemeld. Nu blijkt op de ereader alleen met een credit card te kunnen betalen. Nu gebruik ik mijn kobo account op kobo shop en nu wordt mijn account niet herkend. Dit al volgens de uitleg 25x opnieuw gedaan en kan niets aankopen. Vragen weggezet maar krijg telkens hetzelfde antwoord. Wat zijn de stappen om via een samsung pad aankopen te doen en deze wel op mijn ereader te krijgen. Gaarne zsm antwoord

De oplossing

Hulp bij het aankopen van boeken zonder creditcard en bij inloggen accounts als ik bij kobo shop wil aankopen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kobo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kobo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen