Klacht Kobo: cadeaubon niet aangekomen en krijg geen contact

Klachtnummer
# 473395
Gebruiker
Grupoflao
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een cadeaubon gekocht bij Kobo, maar deze is nooit aangekomen. Ik krijg ook geen contact met Kobo hierover. Hoe kan ik erachter komen waar deze cadeaubon gebleven is?

De oplossing

Graag wil ik dat de betaalde cadeaubon terecht komt bij de ontvanger.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kobo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kobo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen