Klacht Kobo: Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven terwijl het abonnement gestopt is.

Klachtnummer
# 414310
Gebruiker
jac
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In juli 2019 heb ik mijn abonnement voor Kobo Plus Lezen& luisteren stopgezet via Bol.com. Nu zie ik dat het abonnementsgeld (€9,99) nog iedere maand van mijn rekening wordt afgeschreven. Ik chat met Customer Care van Kobo en geef aan dat ik het abonnement heb stopgezet bij Bol.com. Dit is zelfs te zien bij Bol.com. Na lang wachten krijg ik contact met Esthela M. Na een aantal veiligheidsvragen krijg ik de volgende mededeling: "Ik kan zien dat u een actief abonnement hebt bij ons. Ik bedoel in Rakuten Kobo. Laat ons weten als u verdere ondersteuning nodig heeft of aanvullende vragen" Ik laat haar weten dat ik geen antwoord krijg op mijn vraag. Dan krijg ik de reactie dat ze de sessie moet beeindigen omdat ze na 2 minuten geen reactie heeft ontvangen.........

De oplossing

Direct stoppen met geld van mijn rekening afschrijven. Direct stoppen met het abonnement en de maanden die afgeschreven zijn terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kobo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kobo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen