Klacht Kobo: geen enkele reactie op een vraag/klacht

Klachtnummer
# 63509
Gebruiker
M.B. de Groot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb via de Kobo website een paar boeken gekocht, die ook zijn gefactureerd, en de bedragen inmiddels van mijn bank zijn afgeschreven. Maar ze verschijnen niet in de bibliotheek van hun site en kan ze daardoor ook niet downloaden.
Heb vier maal een mail gestuur, maar geen enkele reactie; ook niet na het aanklikken van "mail ontvangen" en "mail gelezen".: kennelijk werkt hun systeem niet (meer).
Een telefoonnummer en adres zijn nergens te vinden.
Op een forum site over de Kobo e-readers kan ik het antwoord op mijn probleem niet vinden.
Wil graag telefonisch mijn probleem met hun Help-desk oplossen.
Opmerking: Boeken van andere sites kan ik wel met Adobe Digital Editions 3 downloaden.

De oplossing

Gaarne contact met hun help desk om het probleem op te lossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kobo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kobo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen