Klacht Kobo: Ik heb betaald en kreeg ik geen email of meldig.

Klachtnummer
# 445692
Gebruiker
Bestelling is mislukt terwijl ik heb al betaald.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb net een boek gekocht, online betaald en bij de volgende pagina kreeg ik een scherm dat de interne (serverfout ),
Ik kreeg geen e-mail of melding dat het wel gelukt is.
Ik heb overaal gezocht en zag ik geen telefoonnummer.

De oplossing

Probleem oplossen.
Mijn boek opsturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kobo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kobo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen