Klacht Kobo: Vastgelopen KoboGlo

Klachtnummer
# 102758
Gebruiker
Ciska
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei 2013 kreeg ik een Kobo Glo van mijn kinderen. Na 1 1/2 jaar begon het ding kuren te vertonen. Hij liep steeds vast. Aanvankelijk kon ik hem zelf nog aan de praat krijgen, o.a. door hem te resetten, maar na enige tijd niet meer. Hij zit nu volledig vast in de slaapstand. Gemaild met de leverancier ( Redcoon). Ik mocht hem opsturen met alle papieren erbij. Na 4 weken kreeg ik hem weer terug, ongerepareerd, omdat het buiten de garantietermijn viel. Ik had echter niet gevraagd om garantie, maar om reparatie! Contact opgenomen met KOBO. Ook daar vertelde men niets voor mij te kunnen doen omdat de garantie verlopen was. Ook wist men niet waar ik hem kon laten repareren.
Wat een enorm slechte service! Moet ik dit dure apparaat nu zo maar in de vuilnisbak gooien?

De oplossing

Liefst vervanging. Anders reparatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kobo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kobo?