Klacht Kobo: Waardeloos bedrijf Rakuten KOBO

Klachtnummer
# 285458
Gebruiker
J.T.C. Poiesz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al een twee maand mijn geld terug te krijgen een E-boek gekocht betaald, dus is er een koopovereenkomst maar er wordt niet door KOBO geleverd ze hebben problemen maar blijven toch door verkopen en de klant moet bewijsstukken aanleveren want ze zijn bij KOBO ook niet in staat wat mis is gegaan uit te zoeken. Voor mij houd het op. ik heb mijn account bij KOBO verwijderd en de KOBO e-reader in stukken geslagen, met plezier lezen met dat ding zit er niet meer in.

De oplossing

Dat KOBO in Nederland stopt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kobo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kobo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen