Wij vinden dat Kobobooks.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kobobooks.nl: Ondeugdelijk apparaat. Fabrikant niet bereikbaar.
Details
Klacht
Ik heb een klacht over de slechte bereikbaarheid en service van Kobo.Een half jaar geleden mailde ik Kobo voor het eerst, omdat mijn toen 1,5 jaar oude ereader het niet meer deed. Eerst verscheen er een wit vierkant in de linker bovenhoek. Later kwamen er strepen bij over het gehele scherm.
Het apparaat is absoluut niet gevallen of gestoten. Er ging een mailtje naar Kobo en ik kreeg het advies mijn ereader te resetten, wat niet ging daar hij het helemaal niet meer deed. Weer een mail gestuurd. Kreeg ik als antwoord dat de mail niet correspondeerde met het eerder gestuurde mailtje. De moed zinkt je in de schoenen. Wat een slechte service en wat een slechte bereikbaarheid.
Vandaag nog eens geprobeerd een mail te sturen. Maar kan het formulier niet verzenden, omdat er wordt gezegd dat er al een account is op mijn e-mail adres. Ja logisch, dat ben ik zelf! Ik krijg het advies om telefonisch contact op te nemen, maar er verschijnt geen nummer. Dus ik zit met een ondeugdelijk apparaat en krijg nergens een voet aan de grond.
Mvg,
Saskia
Gewenste oplossing
Een ereader die het doet.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.