Klacht Kodak: Geen respons op mails en verzoek tot repartatie mogelijkheden.

Klachtnummer
# 42452
Gebruiker
T. Brink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2008 heb ik een digitaal fotoframe van kodak gekocht. Het type is M820.
Van de een op de andere dag is het apparaat gestopt en ik heb Kodak gemaild (5x) met het verzoek tot reparatie. Standaard antwoorden via de mail van: zet apparaat uit, controleer adapter etc. etc.. Daarna bericht ontvangen dat er een nummer gebeld moet worden in Amsterdam, 020-3469372. Ruim een week dagelijks bezig geweest om op dit nummer iemand te pakken te krijgen. Uiteindelijk krijg je dan een zeer slecht Engels sprekende allochtone persoon (in het buitenland) aan de lijn. Deze kon mij niet verstaan en de lijn werd door mij verbroken. Ik zit nog steeds met een defect apparaat en kan op geen enkele mogelijkheid Kodak bereiken. Mijn referentienummer in deze Kodak zaak is 131118-000180. Heeft de CB een oplossing of een adres in Nederland van Kodak.

De oplossing

Waar kan ik voor reparatie/herstel het apparaat inleveren/vervangen tegen kostprijs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kodak hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kodak?