Klacht Koeienshop.nl: Overschrijding van de levertermijn en niet nakomen van gemaakte afspraken

Anoniem

Ik heb bij koeienshop.nl 4 mini koeienbeeldjes en 1 large koeienbeeld besteld. Ik kreeg 2 mini beeldjes geleverd van de 4.Eén daarvan was een cadeautje. De large koeienbeeld kwam beschadigd aan, er miste één oor. Na een mailwisseling vertelde de klantenservice van koeienshop.nl mij, dat ik een foto moest opsturen van het beeldje en dat ik dan een nieuwe kreeg opgestuurd. De overige 2 beeldjes waren ook onderweg. Ik heb de bestelling op 6 mei 2012 geplaatst en heb tot op de dag van vandaag (3 juli 2012) nog niet alles in huis. Het large beeld is ook nog steeds niet toegestuurd. Er heeft een mailwisseling plaatsgevonden en er is een aangetekende brief verstuurd.Hier heb ik geen reactie opgekregen. Opeens waren zij niet meer per mail bereikbaar en telefonisch waren ze al helemaal niet bereikbaar, er wordt niet opgenomen of ze zijn ingesprek. Er is van alles beloofd en ook met cadeautjes gestrooid, maar ik heb nooit mijn complete bestelling ontvangen maar wel betaald.

• 1x mini Cow Muu Travies t.w.v. 12,50 euro;
• 1x mini Cow Café Olé t.w.v. 12,50 euro.
1x mini Cow Lady Liberty Heifer t.w.v. 12,50 euro
• 1x large Cow Muuu Travies t.w.v. 89,95 euro.
De 3 mini koeienbeeldjes te leveren. De large koeienbeeld zou geleverd worden, nadat een foto door mij opgestuurd zou worden, omdat het oor afgebroken was. Dit heb ik gedaan, ik kreeg echter een kleinere koe retour. Dus graag de juiste koe toesturen waar ik voor betaald heb en wat afgesproken is. Anders geld terug storten op mijn rekening.

Wij vinden dat Koeienshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Koeienshop.nl?