Opgelost door Koeman Flowerbulbs: bedrijf komt belofte -maximaal 3 werkdagen levertijd- niet na.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 480540
Gebruiker
vandrimmelen#19
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik maak me ongerust. 11 september bestelling geplaatst. begin van de week bericht dat u bezig was pakket gereed te maken. Nu vrijdag 19 een bericht dat u natuurproducten zo vers mogelijk van het land haalt etc. etc. We hebben het hier over bloembollen.... Wat argwanend ga ik eens kijken wat er voor reviews over uw bedrijf zijn. Dat had ik waarschijnlijk beter vooraf kunnen doen. zoveel negatieve berichten. Wilt u alstublieft zo snel mogelijk (uw belofte is drie werkdagen max.) leveren, zodat ik niet ook een heel nare review hoef te schrijven.

De oplossing

zijn beloften nakomen of binnen een week mijn betaling (€ 108,87) terugstorten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vandrimmelen#19
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bollen zijn grotendeels geleverd. Ik kreeg bericht dat het geld voor niet geleverde producten is teruggestort. (was betaling via paypal. Kan nog niet zien of het werkelijk teruggestort is)
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Koeman Flowerbulbs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen