Klacht Koeman Flowerbulbs: Bestelling na 2 maanden nog steeds niet compleet

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 450212
Gebruiker
Hetduurttelang
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wacht nog steeds op het laatste deel van mijn bestelling. Nul reactie op minstens 6 berichten via alle kanalen. Waardeloos! Deze review hebben jullie verdiend https://www.google.com/maps/contrib/104112155316838589534?hl=nl-NL&sa=X&ved=2ahUKEwjTheCqm-XpAhWI6aQKHSiDB5UQvvQBegQIARAD

De oplossing

Dat ze in ieder geval een reactie geven. Nu hoor ik helemaal niets! Nog nooit zulke slechte bereikbaar en communicatie bij een bedrijf ervaren.

2 reacties

  1. Auteur
    Hetduurttelang
    Datum
    Nog steeds geen enkele reactie ontvangen en ook nog geen goede laatste levering. De foute was een Viburnum Tinus en moest de Gwenlian zijn.
  2. Auteur
    Koeman Flowerbulbs
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Knuiman,
    Wij hebben de door u toegezonden foto bekeken. Op de foto is duidelijk een viburnum Gwenlian te zien. Wij begrijpen niet helemaal wat u bedoelt met het ontvangen van de viburnum tinus? Dat is in ieder geval niet diegene die op de foto staat. Wij horen graag van u!

    Groeten van Fleur

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hetduurttelang
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wil graag een nieuwe plant. De geleverde plant is niet de Gwenlian, maar de Tinus. Het staat zelfs op de sticker op de pot (foto is al opgestuurd naar het 06-nummer via whatsapp maar daar wordt nooit op gereageerd helaas, en via sms kunnen geen foto’s worden verstuurd).
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Koeman Flowerbulbs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen