Klacht Koeman Flowerbulbs: Bestelling na 2 maanden nog steeds niet compleet

sad Niet opgelost
Hetduurttelang

Wacht nog steeds op het laatste deel van mijn bestelling. Nul reactie op minstens 6 berichten via alle kanalen. Waardeloos! Deze review hebben jullie verdiend https://www.google.com/maps/contrib/104112155316838589534?hl=nl-NL&sa=X&ved=2ahUKEwjTheCqm-XpAhWI6aQKHSiDB5UQvvQBegQIARAD

Dat ze in ieder geval een reactie geven. Nu hoor ik helemaal niets! Nog nooit zulke slechte bereikbaar en communicatie bij een bedrijf ervaren.

Hetduurttelang
    Nog steeds geen enkele reactie ontvangen en ook nog geen goede laatste levering. De foute was een Viburnum Tinus en moest de Gwenlian zijn.
    Koeman Flowerbulbs
    Geachte heer, mevrouw Knuiman,
    Wij hebben de door u toegezonden foto bekeken. Op de foto is duidelijk een viburnum Gwenlian te zien. Wij begrijpen niet helemaal wat u bedoelt met het ontvangen van de viburnum tinus? Dat is in ieder geval niet diegene die op de foto staat. Wij horen graag van u!

Groeten van Fleur

Hetduurttelang
Ik wil graag een nieuwe plant. De geleverde plant is niet de Gwenlian, maar de Tinus. Het staat zelfs op de sticker op de pot (foto is al opgestuurd naar het 06-nummer via whatsapp maar daar wordt nooit op gereageerd helaas, en via sms kunnen geen foto’s worden verstuurd).

Ook een klacht indienen over Koeman Flowerbulbs?