Klacht Koeman Flowerbulbs: Geen bestelling ontvangen en niemand is bereikbaar voor commentaar!

Klachtnummer
# 364444
Gebruiker
Mersi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24 april heb ik een bestelling geplaatst en deze keurig netjes betaald. Tot op heden géén bestelling. Ik heb meerdere malen gebeld en gemaild maar geen reactie. Ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling wens te annuleren en mijn geld graag retour ontvang, inclusief 5,- euro verzendkosten. Helaas geen reactie. Ik raad niemand aan om hier iets te kopen want je wordt keihard bedonderd!

De oplossing

Ik wil graag mijn volledige aankoopsom, inclusief de verzendkosten, retour binnen 5 werkdagen.

1 reactie

  1. Auteur
    Koeman Flowerbulbs
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor uw bericht.
    Vanwege een enorme hoeveelheid bestellingen en werkdruk kan het helaas voorkomen dat klanten ons tijdelijk moeilijker aan de lijn krijgen. Gelukkig hebben wij uw verzoek tot annuleren tijdig kunnen inwilligen. Uw bestelling is geannuleerd en het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten zijn gerestitueerd. Houdt u er alstublieft rekening mee dat het enkele dagen kan duren alvorens u dit terugziet op uw bankrekening.
    Onze excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Koeman Flowerbulbs?