Opgelost door Koeman Flowerbulbs: Het bedrijf is onzorgvuldig, onprofessioneel en ontoegankelijk.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 388180
Gebruiker
Koolmees
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bestelde en betaalde planten (phloxen blue boy) blijken gele zonnebloemen te worden. Tuincentrum Koeman benaderd via online contactformulier, e-mails en diverse telefoonnummers maar er wordt geen gehoor gegeven.

De oplossing

Aflevering van de door mij bestelde en betaalde planten.

2 reacties

  1. Auteur
    Koeman Flowerbulbs
    Datum
    Goedemorgen,

    Hartelijk dank voor uw bericht.
    Allereerst onze welgemeende excuses voor de late reactie.
    Enorme drukte is de oorzaak hiervan.
    Wij vinden het heel vervelend dat u niet van uw bestelling hebt kunnen genieten.
    Wij sturen daarom uw bestelling nogmaals toe.
    Wij hopen uw klacht hiermee afdoende te hebben verholpen en
    wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe bestelling.
  2. Auteur
    Koolmees
    Datum
    Vanmiddag heb ik de gevraagde planten ontvangen. Op mijn eigen acties gedurende een aantal weken werd door Koeman nooit gereageerd maar via het klachtenkompas werd de zaak direct afgehandeld. Teleurstellend dat dit zo heeft moeten gaan. Hulde aan het klachtenkompas. Voor mij is de zaak afgehandeld, het contact met Koeman ook.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koolmees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aflevering bestelde en betaalde planten.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Koeman Flowerbulbs?