Opgelost door Koeman Flowerbulbs: Koeman geeft geen service en betaalmogelijkheden zijn apart te noemen

content Opgelost
Tisha555

Mijn moeder van 86 jaar wilde voor haar vrienden in Duitsland bloembollen online bestellen. Ik hielp haar met de bestelling online op Koeman Flowerbulbs.Eenmaal bij de kassa gekomen, zat ik al startklaar met mijn bankpasje ivm de betaling. Er verschenen een aantal betaal mogelijkheden, maar GEEN IDEAL. Toen heb ik aangevinkt dat mijn moeder per bankoverschrijving de betaling zou gaan voldoen. Nu duurt dat altijd even een paar dagen. Mijn moeder kreeg al meteen een soort van dreigmail, dat de betaling nog open stond. Logisch, want we hadden op zaterdag besteld, en de bank verwerkt pas dinsdag, aangezien de overschrijvingen per post gaan. Verder reageert men op geen enkele wijze op de mails die mijn moeder zond, om aan te geven, dat haar betaling onderweg is. Tevens het vreemde, is , dat mijn moeder een overschrijving moest doen naar een Duitse IBAN, en dat de orderbevestiging vermeldde dat mijn moeder het bedrag nog diende over te maken naar een Nederlandse RABO IBAN. Wij vinden dit erg vreemd. Het bedrijf reageert niet, waar blijft mijn moeder haar bestelling?Zij is erg van slag door de mails van dwingende aard, en het feit dat men nergens op reageert.

Wij willen dat Koeman nakijkt of de betaling van mijn moeder al is bijgeschreven op hun rekening en dat men direct overgaat tot verzending van de bollen, gelet op het feit dat haar Duitse vrienden jarig zijn.

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht en uw bestellingen.
    Wij hebben uw beide bestellingen in goede orde ontvangen.

21076035 21.97 €
    21076036 24,96 €

U wilt uw bestellingen verzenden naar Duitsland.
    De betalingsmethoden van Duitsland zijn hierdoor gekoppeld aan uw betaling/bestelling.
    In Duitsland kennen ze geen Ideal, maar hanteren zij sofort überweisung.
    Het is hetzelfde maar met een andere naam, van een ander bedrijf.
    Omdat wij een internationaal bedrijf zijn hebben wij rekeningnummers in diverse landen.
    Zo hebben wij een bankrekening van de Gladbacher bank in Duitsland maar ook een bankrekening bij de Rabobank.
    Het maakt niet uit met welk bankrekeningnummer er betaald wordt.

Soms doen zich problemen voor tijdens het betalen, daarom proberen wij onze klanten te helpen met een betaalverzoek.
    Deze bevat een link waarmee de betaalwijze gekozen kan worden.
    Dit kan met credit card, bankoverschrijving, Paypal of een directe overboeking zoals Ideal of Sofortüberweisung.
    Het spijt ons te horen dat u dit als dreigend of agressief ervaren heeft.
    Dit is absoluut niet de bedoeling. U kunt betalen wanneer u wilt.

Indien u ons in het weekend heeft proberen te bellen, dan heeft u ons inderdaad niet kunnen bereiken,
    omdat wij in het weekend gesloten zijn.
    Op een doordeweekse werkdag moet dit doorgaans geen probleem zijn.

Wilt u uw bestellingen nog handhaven ?
    Dan zullen wij uw bestellingen na ontvangst van uw betalingen zo snel mogelijk verzenden.
    Wilt u annuleren ?
    Laat het ons weten, dan zullen wij dit voor u in orde maken.

Wij hopen u zo duidelijkheid te hebben verschaft.
    Verder willen wij u vriendelijk vragen om uw berichten omtrent onze service van Facebook af te halen.
    Dat zouden wij zeer op prijs stellen.

Indien u nog vragen heeft, dan horen wij dat graag.
    Tisha555
    U stelt dat wij u in het weekend hebben gebeld, dat is niet waar. Mijn moeder heeft diverse keren geprobeerd om u op maandagmiddag te bellen. U was niet bereikbaar.Ik lees hier op klachtenkompas meer klachten over Koeman. U bent nauwelijks bereikbaar, dat is wel opvallend ook bij de andere klachten van consumenten. Ik ben ook niet voornemens mijn berichten van facebook te halen, aangezien het mij vrij staat, om een mening of review te plaatsen over een bedrijf, ongeacht of het positief of negatief is. Ik zal met mijn moeder overleggen wat zij wil. U hoort nog van mij of zij wel of niet de bestelling door wil laten gaan.
    Tisha555
    Mijn moeder heeft al lang betaald, maar men weigert hun betalingen na te kijken. Men gaat bij Koeman dus kennelijk niet over tot verzending! We verzoeken dan ook dringend om de betaling na te willen kijken, zodat de bestelling alsnog verzonden kan worden ivm een verjaardag. Wat een waardeloos bedrijf dit, en helemaal geen service !!!!
    Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht.
    Wij hebben gisteren uw betalingen ontvangen. Betalingen per bankoverschrijving zijn een langzame manier van betalen en het kan tot 3 werkdagen duren alvorens uw betaling verwerkt is.
    Het weekend zorgt daarin voor extra vertraging.
    Wij zullen uw bestellingen vandaag versturen in een leuke verpakking.
    Indien u nog vragen heeft horen wij het graag.
    Tisha555
    Goedemiddag, ik zie dat een deel van de order is verzonden, namelijk naar dhr Gehring in Duitsland. De andere order , die gelijktijdig werd besteld en ook voor Duitsland bestemd is, die is nog niet verzonden, althans, mijn moeder krijgt hiervan geen order update. Dat betreft de order naar de andere Gehring op een ander adres ( is familie van elkaar, maar zoals u kunt zien verschillende adressen in Bielefeld)
    Goedemiddag,

Uw tweede bestelling verlaat vandaag ook ons magazijn.
    Deze wordt alleen later verwerkt.
    Het komt goed hoor !
    Tisha555
    prima dan hoort mijn moeder het wel via haar mail, dat de pakjes voor haar vrienden in Duitsland waar ze al 52 jaar mee bevriend is, onderweg gaan . Dan sluit ik voor nu de klacht af en kijken we even naar de reacties van deze mensen op het pakje. Uiteraard zoals eerder aangegeven, haal ik dan de negatieve feedback van uw facebook pagina af.

Tisha555
dan wachten wij het even af, hoe de reacties zijn op de bolletjes ook van kwaliteit en dan haal ik zoals eerder besproken de negatieve feedback op uw facebook pagina weg.

Ook een klacht indienen over Koeman Flowerbulbs?