Klacht Koeman Flowerbulbs: Wel betaald geen antwoorden en geen pakket

Klachtnummer
# 256698
Gebruiker
Richardus80
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Besteld en betaald 5 dagen verder nog steeds geen pakket en totaal geen contact te krijgen voorgaande klacht denk ik toch aan lakse mensen en of internet oplichti g ben van plan langs adres te gaan verhaal halen!

Gewenste oplossing

Pakket zsm ontvangen of geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Koeman Flowerbulbs
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Richard,
    Wat vervelend dat jij je pakket nog niet hebt ontvangen! Wij hebben je order op 20 maart in behandeling genomen. Helaas is het plantje dat je besteld hebt (Edelweiss) tijdelijk niet op voorraad. Wij verwachten dat dit later vandaag het geval zal zijn. Dit betekend dat je pakket vandaag wordt verzonden. Annuleren kan natuurlijk ook. Dan horen wij dat graag van je.

    Uiteraard ontvang je een gratis extra artikel ter compensatie van je ongemak!

    Met vriendelijke groet,
    Team Koeman Flowerbulbs

Ook een klacht indienen over Koeman Flowerbulbs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen