Klacht Koeriersbedrijf Mokum: Van de weg gedrukt door chauffeur

Melissa

Vanochtend ben ik, ter hoogte van de afrit Alphen/Leiden richting A4 van de weg gedrukt door een chauffeur van koeriersbedrijf Mokum. De man reed precies naast mij, maar hij zat achter een vrachtwagen en drukte zichzelf tussen mij en mijn voorligger in. Hierdoor moest ik vol op de rem trappen, slipte mijn auto en raakte ik op een haar na de vangrail niet. Ook de auto's achter mij moesten vol op de rem. Wonderbaarlijk is iedereen er zonder schade vanaf gekomen. De koerier van het bedrijf Mokum reed met volle vaart door en trok zich niets aan van de ernstige situatie die hij gecreëerd had. En dit allemaal omdat hij niet even rustig kon wachten en de verkeersregels in acht wilde nemen.
Zeer slechte reclame en niet de eerste keer dat Koeriersbedrijf Mokum wegens slecht verkeersgedrag op klachtenkompas verschijnt zag ik.
Ik vind het een schande en absoluut geen reclame voor het bedrijf. Hopelijk word hier iets mee gedaan, want dit was een levensbedreigende situatie.

Hopelijk leert het bedrijf de chauffeur(s) dat zij zich aan de verkeersregels dienen te houden en dat zij, ook op de weg, het visitekaartje van het bedrijf zijn. Want dit is zeer slechte reclame en had ernstig kunnen aflopen voor mij en de andere automobilisten achter mij.

Koeriersbedrijf Mokum
    Geachte heer /mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Alle chauffeurs van ons zijn aangesproken op hun rijgedrag . Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren.

Ook een klacht indienen over Koeriersbedrijf Mokum?