Klacht Kofferkoning.nl: Kofferkoning.nl stuurt ondeugdelijke koffer en weigert retourkosten volledig op zich te nemen!

Monique Vader

Kofferset besteld en ontvangen op 29 juni 2012. De grootste koffer is ondeugdelijk, rits duidelijk niet in orde. Diezelfde dag nog gemeld bij Kofferkoning.nl. Ze hebben aangeboden deze koffer na te kijken en desgewenst te repareren of indien nodig te vervangen. Kofferkoning.nl geeft aan dat deze koffer geretourneerd kan worden maar dan op mijn kosten. Ik ben informatie gaan inwinnen m.b.t. de rechten en plichten en heb begrepen dat, in dit geval, ALLE kosten voor rekening zijn van de verkopende partij. Kofferkoning.nl heeft een nakomingsplicht omdat het een koop op afstand betreft.Heb aan Kofferkoning.nl al aangegeven dat ik de overeenkomst niet wil ontbinden. Ik wil een deugdelijk product en wil deze verzendkosten absoluut niet betalen. Ze hebben aangeboden 'uit coulance' om de helft van de verzendkosten te betalen maar daar ben ik niet mee accoord gegaan.

Ik wil het liefst een nieuwe koffer! Mocht de koffer deugdelijk gerepareerd kunnen worden ga ik daar ook mee accoord. Ik ga NIET accoord met het betalen van de kosten deze koffer te retourneren. Onder protest stuur ik vandaag (4 juli 2012) de koffer retour en omdat mijn dochter op 16 juli a.s. op vakantie gaat wil ik de gerepareerde of nieuwe koffer weer uiterlijk 14 juli in huis hebben. Ik wil dat Kofferkoning.nl de retourkosten op zich neemt want dat zijn namelijk de plichten van Kofferkoning.nl volgens de wet.
Inmiddels heb ik een nieuwe koffer 7 juli 2012 retour ontvangen met daarbij ook kofferweegschaal. Dat is handig en een vriendelijk gebaar (vanwege het ongemak waarschijnlijk) maar ze weigeren nog steeds de volledige retourkosten op zich te nemen.

Wij vinden dat Kofferkoning.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kofferkoning.nl?