Klacht Kofferonline.nl: Geleverde koffes zijn niet bestand tegen vliegtuigvervoer. Gemaakt van ondeugdelijk materiaal

Klachtnummer
# 54725
Gebruiker
Jan&Margriet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 oktober 2013 hebben we twee koffers besteld: Merk en type:
Decent tranporto koffer 75 cm aqua blauw ALF7800-75AQUA 2 € 69.00 € 138.00.
Na een reis waren beide koffers beschadigd. Deze zijndoor mij met ducktape gerepareerd. De volgende reis is een van de minst beschadigde koffers weer "mee" geweest. Op de plaats waar de wielen in de koffer bevestigd zijn, was de koffer ingescheud. In USA heb ik de scheuren laten lijmen met twee componenten lijm.
Bij aankomst op Schiphol was de koffer op twee plaatsen (andere plaatsen ) wederom gescheurd.
Meerdere malen bij KOFERonline.nl aangegeven dat de koffers beschadigd zijn. Ik moest dit maar claimen bij mijn reisverzekering, was het antwoord.

Daar de koffers, naar mijn mening van een dusdanige kwaliteit zijn, dat ze na drie reizen drie maal scheuren, ben ik van mening dat ze van ondeugedelijk materiaal gemaakt zijn.
Ik heb twee maal aangeboden om de koffers op te sturen, om ze zelf aan een nader onderzoek te kunnen onderwerpen.

De oplossing

Andere koffer wil ik niet hebben. Met de geboden "service" van dit bedrijf voorzie ik bij een volgende klacht, wederom problemen. Ik wil het volledige aankoopbedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kofferonline.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kofferonline.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen