Klacht Kofferonline.nl: Geleverde koffes zijn niet bestand tegen vliegtuigvervoer. Gemaakt van ondeugdelijk materiaal

Jan&Margriet

Op 14 oktober 2013 hebben we twee koffers besteld: Merk en type:
Decent tranporto koffer 75 cm aqua blauw ALF7800-75AQUA 2 € 69.00 € 138.00.
Na een reis waren beide koffers beschadigd. Deze zijndoor mij met ducktape gerepareerd. De volgende reis is een van de minst beschadigde koffers weer "mee" geweest. Op de plaats waar de wielen in de koffer bevestigd zijn, was de koffer ingescheud. In USA heb ik de scheuren laten lijmen met twee componenten lijm.
Bij aankomst op Schiphol was de koffer op twee plaatsen (andere plaatsen ) wederom gescheurd.
Meerdere malen bij KOFERonline.nl aangegeven dat de koffers beschadigd zijn. Ik moest dit maar claimen bij mijn reisverzekering, was het antwoord.

Daar de koffers, naar mijn mening van een dusdanige kwaliteit zijn, dat ze na drie reizen drie maal scheuren, ben ik van mening dat ze van ondeugedelijk materiaal gemaakt zijn.
Ik heb twee maal aangeboden om de koffers op te sturen, om ze zelf aan een nader onderzoek te kunnen onderwerpen.

Andere koffer wil ik niet hebben. Met de geboden "service" van dit bedrijf voorzie ik bij een volgende klacht, wederom problemen. Ik wil het volledige aankoopbedrag terug.

Wij vinden dat Kofferonline.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kofferonline.nl?