Klacht Koffiecourner: Koffiezetapp. €439,-- aankoop 17-2-2012 wordt slecht

Klachtnummer
# 68641
Gebruiker
jan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het koffiezetapp. geeft steeds minder koffie, normaal gebruikt en goed onderhouden
1 juli afgegeven bij leverancier met vermelding klacht,ondernr. kofk.223722
op 8 juli bericht ontvangen dat tegen betaling van €153,55 gerepareed kan worden
Op klacht van ondeugdelijk apparaat wordt alleen gereageerd met vermelding of Philips een coulance wil toepassen
Op 19 juli nog geen bericht van Philips en wordt mij bij betaling van €121.30 het apparaat te willen herstellen
Z.g.n. volgens de regels van UNETO VNI (bedrijf blijkt bij navraag niet bekend bij te zijn)
Advies UNETO VNI: Richt je tot de Consumentenbond.
Wat zijn mijn rechten ?

Gewenste oplossing

Zonder betaling mijn apparaat goed werkend retour geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Koffiecourner hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Koffiecourner?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen