Opgelost door Koffiediscounter.nl: Afhandeling van klacht

Kitty

Expresso apparaat gekocht bij koffiediscounter.
Apparaat ter reparatie gestuurd, email gekregen wat de bevindingen waren van het servicecentrum.akkoord gegaan met reparatie. Na enkele weken apparaat terug en bij het eerste kopje koffie het zelfde probleem.Weer contact en ditmaal werd het apparaat opgehaald en na enkele weken weer email, ditmaal koffiemolen kapot en nieuwe kosten.
Contact koffiediscounter en zij vonden dit ook vreemd, een keer gebruikt,andere klacht. Vanaf dit moment gaat het mis, email van koffiediscounter naar servicecentrum,zij reageren niet en koffiediscounter neemt geen beslissing.
Vanaf november zijn wij nu bezig om het apparaat gerepareerd terug te krijgen zonder de tweede maal kosten te moeten betalen.

Reparatie apparaat zonder kosten, want wij vinden dat er de eerste keer geen juiste diagnose is gesteld.
Wij zijn klant bij Koffiediscounter en het probleem met het servicecentrum is niet ons probleem maar van hun.

Koffiediscounter.nl
    Geachte heer/mevrouw,Het is erg vervelend dat de reparatie afhandeling zo lang duurt. Vanwege het ongemak en de lange tijd dat het heeft geduurd, hebben we samen met Delonghi besloten de reparatie kosteloos te voltooien. We hopen dat het apparaat spoedig klaar is en u weer van goede koffie kunt genieten.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Klantenservice Koffiediscounter.nl
    Kitty
    Tot zover ben ik blij met het voorstel, het kosteloos repareren van het apparaat. Natuurlijk ben ik pas echt tevreden als het apparaat goed gerepareerd is en voor 100% , ik wacht het af...
    Koffiediscounter.nl
    Geachte heer/mevrouw,Uw apparaat staat klaar van reparatie zonder reparatiekosten, we hebben begrepen dat u op een later tijdstip bij ons langs komt om het gerepareerde apparaat op te halen. We zien u graag!met vriendelijke groet,Klantenservice Koffiediscounter.nl
    Kitty
    Ik dank koffiediscounter voor hun snelle reactie. Ik hoop dat het expressoapparaat nu wel goed werkt. Ik wacht het af. Tot zover tevreden over hun afhandeling, maar ik heb hem nog niet opgehaald....we zullen het zien