Klacht Koffiediscounter.nl: Fabrieksgarantie wordt niet gehonoreerd, verkoper geeft ook niet thuis

G.Boom

Onlangs onze Saeco koffiemachine (aanschaf 29-5-2014) vanwege een defect, het reinigingsprogramma kon niet meer gestart worden en er lekte koffie / water uit de onder/achterkant.
Apparaat is ontvangen en beoordeeld door Servalux, deze hebben besloten geen fabrieksgarantie af te geven daar het door de gebruiker zou komen. Er zijn foto's gestuurd welke een vervuilde machine aantonen, echter uit deze foto's is niet op te maken dat het daadwerkelijk om onze machine gaat. Er is een separate foto gestuurd met het serienummer.

Ik betreur dat we nu een rekening van 130euro gespresenteerd krijgen terwijl het apparaat 200euro heeft gekost! Als we hadden geweten dat het van een dermate slechte kwaliteit was(defect binnen 1,5jaar zonder intensief te gebruiken) hadden we de keuze niet op een Saeco laten vallen.

Een functionerende koffiemachine zonder extra kosten!

Koffiediscounter.nl

Niemand heeft er baat bij om u foto's te sturen, terwijl het apparaat niet van u zou zijn. Zowel wij als Philips/Saeco doen op een nette manier onze zaken. De foto's zijn van uw apparaat.

Het apparaat is niet goed onderhouden, de foto's zijn overduidelijk. Het apparaat is prima voor langere tijd te gebruiken, maar moet af en toe wel onderhouden worden. En dat is hier duidelijk niet gebeurd. Dit had u met een ander merk apparaat, of een apparaat dat 10x duurder is, ook moeten doen. Elk espresso apparaat heeft regelmatig onderhoud nodig.

We proberen altijd coulant mee te denken met onze klanten, maar het kan niet zo zijn dat wij of Philips/Saeco kosten voor u moeten vergoeden terwijl u zelf het apparaat ondermaats heeft onderhouden.

Koffiediscounter.nl
    G.Boom
    De toon welke u in de email hanteert bevalt allerminst.

Wij moeten er maar vanuit gaan dat er discreet gehandeld wordt, er zijn legio voorbeelden dat dat niet het geval is. Hiervoor dan ook mijn excuses.
    Af en toe onderhoud, helemaal mee eens en dat is ook gebeurd zoals het apparaat er om vroeg! Het apparaat heeft nooit aangegeven 'haal mij eens uit elkaar en geef me een wasbeurt'! Ik heb al heel wat machines mogen gebruiken maar dit slaat alles!

Ook een klacht indienen over Koffiediscounter.nl?