Opgelost door Koffiediscounter.nl: Weigert defect cappuccino apparaat te vervangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46495
Gebruiker
Mike
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ondanks de vermeende kwaliteit van Delongi koffiemachines is ons cappuccino apparaat nu in een periode van 3 maanden al voor de 3e keer defect en hebben wij er tot nu toe 7 weken geen gebruik van kunnen maken. Wederom wachten wij op reparatie omdat koffiediscounter.nl (onderdeel van Create2Fit bv) weigert het apparaat om te ruilen, terwijl er duidelijk een structureel probleem is met het stoomapparaat. Koffiediscounter.nl schuift de verantwoordelijkheid af op Delonghi en Delonghi wil slechts repareren. Ik weet dat het apparaat binnen 2 maanden weer defect zal zijn en binnenkort zit ik niet alleen zonder werkend apparaat maar verloopt ook nog eens de garantie en krijg ik extra kosten voor reparatie.

De oplossing

Ik verzoek koffiediscounter.nl. nogmaals zijn verantwoordelijk te nemen en mij een nieuw apparaat toe te sturen. Ik heb al aangeboden afschrijving en eventuele prijsverschillen te zullen vergoeden.

Is dit niet mogelijk dan wil ik mijn geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Koffiediscounter.nl
    Datum
    Geachte heer,We hebben contact met u gehad, waarbij is afgesproken dat wij een nieuw espresso apparaat gaan leveren en uw defecte apparaat zullen innemen. We hopen dat u veel plezier zult hebben van het nieuwe apparaat!Met vriendelijke groet,Klantenservice Koffiediscounter.nl
  2. Auteur
    Mike
    Datum
    Pas na het plaatsen van mijn klacht op klachtenkompas heeft koffiediscounter.nl mij aangeboden een nieuw apparaat uit te zoeken met dezelfde (!) waarde als het defecte apparaat. Uiteindelijk dus een fantastische oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mike
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy