Opgelost door Koffiediscounter.nl: Weigert defect cappuccino apparaat te vervangen

Mike

Ondanks de vermeende kwaliteit van Delongi koffiemachines is ons cappuccino apparaat nu in een periode van 3 maanden al voor de 3e keer defect en hebben wij er tot nu toe 7 weken geen gebruik van kunnen maken. Wederom wachten wij op reparatie omdat koffiediscounter.nl (onderdeel van Create2Fit bv) weigert het apparaat om te ruilen, terwijl er duidelijk een structureel probleem is met het stoomapparaat. Koffiediscounter.nl schuift de verantwoordelijkheid af op Delonghi en Delonghi wil slechts repareren. Ik weet dat het apparaat binnen 2 maanden weer defect zal zijn en binnenkort zit ik niet alleen zonder werkend apparaat maar verloopt ook nog eens de garantie en krijg ik extra kosten voor reparatie.

Ik verzoek koffiediscounter.nl. nogmaals zijn verantwoordelijk te nemen en mij een nieuw apparaat toe te sturen. Ik heb al aangeboden afschrijving en eventuele prijsverschillen te zullen vergoeden.

Is dit niet mogelijk dan wil ik mijn geld terug.

Koffiediscounter.nl
    Geachte heer,We hebben contact met u gehad, waarbij is afgesproken dat wij een nieuw espresso apparaat gaan leveren en uw defecte apparaat zullen innemen. We hopen dat u veel plezier zult hebben van het nieuwe apparaat!Met vriendelijke groet,Klantenservice Koffiediscounter.nl
    Mike
    Pas na het plaatsen van mijn klacht op klachtenkompas heeft koffiediscounter.nl mij aangeboden een nieuw apparaat uit te zoeken met dezelfde (!) waarde als het defecte apparaat. Uiteindelijk dus een fantastische oplossing.