Opgelost door Koffiediscounter.nl: zeer slechte webwinkel (Pas op koop hier niet)

F. Boes

21-09-2018 Koffiemachine besteld en betaald, zou dag later geleverd worden was bedoeld als cadeau te geven. Koffiemachine ondanks belofte niet geleverd. Contact opgenomen met bedrijf. Ze excuseerden zich en stelden voor dat als pakket geleverd zou worden om het dan te weigeren, dan kwam het pakket wel bij hun terug en kreeg ik mijn geld terug. Nadat de track en trace van postnl iedere dag de levering weer verschoof is er steeds iemand voor niks thuis gebleven. Diverse mailtjes verder heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een mail van koffiediscounter dat het pakket gisteren 01-10-2018 is afgeleverd op (4) en niet door Postnl maar door DHL met een heel ander track en trace link, en dat als ik het pakket niet zou willen het dan maar terug moest sturen dan zou ik alsnog mijn geld terug krijgen. Nou weet ik niet wat zij met (4) bedoelen, ik denk dat dat een huisadres moet zijn. Ik woon in een appartementen complex en heb een heel ander huisnummer. Koffiediscounter denkt waarschijnlijk dat ik nu zelf op onderzoek uitga waar de DHL het pakje heeft afgeleverd maar dat doe ik dus niet, zou niet weten waar ik moet zijn. Zij zoeken het zelf maar waar hun vervoerder het pakket heeft achter gelaten en zorgen maar dat ze het weer in hun bezit krijgen.
Ik wil alleen maar waar ik recht op heb en dat is mijn geld terug ( ben inmiddels dubbel geld kwijt want ik wou niet met lege handen aankomen en heb dus een ander cadeau gekocht) maar ben bang dat dit bij dit bedrijf een lange strijd gaat worden. Het duurt nu al 2 weken voor iets wat de volgende morgen geleverd zou worden. Nooit een koffiemachine gezien (die ik dus ook niet meer wil) en ze weigeren mijn geld terug te storten.
Dus pas op en bestel ergens anders, maar het beste gaat u naar de winkel dan weet u zeker dat u iets krijgt voor uw geld en waarschijnlijk bent u niks duurder uit.
Ik hoop dat ze hun verstand gebruiken en mij het geld overmaken wat van mij is.

Zou heel graag eindelijk mijn geld terug op mijn rekening willen.

F. Boes
    Koffiediscounter.nl nam afgelopen vrijdag telefonisch contact met mij op.
    Binnen een week storten mijn geld terug op mijn rekening.
    Dit werd ook nog per e mail bevestigd.
    Ze excuseerden zich voor het ongemak.
    Dus wat mij betreft mag de klacht verwijderd worden.

F. Boes
Koffiediscounter heeft telefonisch contact met mij opgenomen. Ze excuseerden zich voor het ongemak. Binnen een week storten ze mijn geld terug op mijn rekening. Dit werd ook nog per e mail bevestigd. Koffiediscounter is hun belofte netjes nagekomen. Hoop dat ze in de toekomst dit soort problemen direct goed aanpakken.

Ook een klacht indienen over Koffiediscounter.nl?