Opgelost door Koffievoordeel.nl: Geen garantie op defecte glazen bij Koffievoordeel.nl?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 260129
Gebruiker
P. Bechtold
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Januari 2017 heb ik een koffiepakket gekocht bij
Koffievoordeel.nl. Hier zaten twee gratis dubbelwandige koffieglazen bij. In
maart begonnen de glazen te lekken. Ik heb gevraag om deze twee glazen onder
garantie te vervangen. Koffievoordeel.nl stelt zich dan op het standpunt dat de glazen
een cadeau zijn en niet onder garantie vallen en zij ze ivm verzendkosten niet
kunnen versturen. Wel willen zij twee nieuwe glazen leveren bij een volgende
bestelling. Helaas heb ik het koffiezetapparaat niet meer, dus bestel er voorlopig
ook niets meer. Volgens de consumentenbond heb ik wel degelijk recht op
vervanging. Ik meld bij dit Koffievoordeel.nl en vraag om de glazen alsnog onder garantie toe te
sturen. Nu krijg ik een mail waarin wordt gezegd dat er (meestal) geen garantie
op zit maar dat zij ook vinden dat een gratis cadeau goed moet zijn bij
levering. En opnieuw de toezegging dat bij een volgende bestelling wel twee
glazen meegezonden kunnen worden maar ik had al aangegeven dat ik daar
voorlopig niet meer bestel. Snapt Koffievoordeel het nu echt niet?

De oplossing

Graag zou willen dat ik twee nieuwe dubbelwandige glazen onder garantie toegestuurd krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Koffievoordeel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Bechtold
Datum
Uiteindelijke oplossing Ik kreeg vandaag een mail van Koffievoordeel.nl. Er zouden twee nieuwe glazen worden opgestuurd en als pleister op de wonde nog een doosje heerlijke thee. Ik wacht af. Als de belofte wordt nagekomen ben ik tevreden. ik heb inmiddels twee nieuwe glazen met een doosje thee ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy