Klacht koga miyata gekocht bij Bikes and Boards in Amsterdam, IJburg: tot drie maal toe accu van elektrische fiets kapot

deur

Op 22-9-2009 kocht ik de hieronder gespecificeerde elektrische fiets.
prijs € 2899,--.
Met de accu in een tas bevestigd aan de linkerzijde van de bagagedrager.
Eerst werd de accu met tas gestolen omdat het slotje veel te licht was voor de zware tas; de tas donderde er zelfs af (met het slotje erop) wanneer ik over een heuveltje reed.
Ik betaalde €500 voor een nieuwe tas+accu.
Daarna heeft de accu veel gefaald, één keer is hij gerepareerd, toen ging hij weer kapot.
Ik ben nu aan de derde nieuwe accu toe. Garantie geldt niet meer.
De accu wordt in deze vorm niet meer geleverd, oud model. De fietshandelaar biedt mij, na overleg met K.M., a) gratis een nog overgebleven accu aan of b) is bereid om de fiets om te bouwen met een nieuwer model accu onder de drager, kosten €400.
Eerlijk gezegd heb ik geen vertrouwen meer in de accu's van Koga Miyata.

Ik wil een goed functionerende elektrische fiets hebben.
Ik wil niet nóg meer betalen.

Voor mij is de beste oplossing dat ik voor de ombouw met nieuwe accu onder de drager, geen extra kosten hoef te maken.
Het liefst wil ik van de Koga af, maar de fietshandelaar heeft me al gezegd er niets voor te willen bieden.

Wij vinden dat koga miyata gekocht bij Bikes and Boards in Amsterdam, IJburg hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over koga miyata gekocht bij Bikes and Boards in Amsterdam, IJburg?