Klacht Koienvijvercentrum.nl: Geen contact te krijgen en bestelling word niet verwerkt!

Xbox901

Bestelling gedaan op deze website met veel moeite kunnen doen omdat de website niet goed werkt, 2 van de producten stond op 5 dagen lever tijd. Na 2 weken nog niks gehoord van deze webshop... heb geprobeerd contact te zoeken via de site zelf een bericht gestuurd en gebeld maar geen gehoor. Ben inmiddels meer dan een maand veder en ik heb nogsteeds mijn spullen niet en mijn geld niet ik heb tevens meerdere keeren gebeld (en wat in gesproken) en ge e-mail maar geen gehoor van dit bedrijf...

Na wat zoeken op Facebook blijk ik dus niet de enige te zijn bij dit bedrijf aangezien meerdere mensen het zelfde hebben gehad en dat 3 jaar terug al.

Ik wil mijn geld terug !

Bijlagen

Update van Bestelling:
    Zonder wat te zeggen hebben ze vandaag de bestelling op: Geanuleerde Retour, gezet.
    Heb op hun FB pagina 3 links gezet naar deze klacht op klachtenkompas.nl en hier hebben ze 2/3 verwijdert, en de zelfde link via de Chat bekeken maar niet op gereageerd.
    Update 11-06-2018.

Mijn Account op hun website is geblokkeerd,
    Zeer triest hoe deze mensen met hun klanten om gaan , dr is geen enkele contact van hun.

Tevens ga ik deze web shop aangeven voor internet froude/webshop oplichting!
    🖕🏻

Xbox901
Geen oplossing gehad , sterker nog totaal geen contact gehad! M'n geld heb ik ook nogsteeds niet terug!!! wat een slechte tering bedrijf is dit ! Mensen bestel hier NIKS!!!

Ook een klacht indienen over Koienvijvercentrum.nl?