Opgelost door Kok Meubelen: Bedrijf levert kapotte, beschadigd en verkeerde meubelen

Zenzdesign

Toen ik bij Kok Meubelen langs ben geweest heb ik een bank bij ze besteld. Hierbij heb ik een aanbetaling gedaan. Na een lange tijd wachten werd de bank geleverd. Deze was een week te laat en op een geheel ander tijdstip geleverd dan afgesproken. Nadat de bank was geleverd heb ik het resterende bedrag aan de koerier betaald. Toen ik de bank ben gaan bekijken bleek deze helemaal kapot te zijn aan de binnenkant. Ook zaten er brandgaten in van sigaretten en mist de bank onderdelen zoals de leuning. De kleur die ik had besteld was ook niet zoals de geleverde bank. Na velen malen bellen is de koerier na 2 weken langsgekomen om te kijken. Hij zou het probleem doorgeven aan zijn baas. De baas heeft mij nooit meer gebeld en als ik bel word ik steeds aan het lijntje gehouden. Ik ben ook een aantal keer langs geweest bij de winkel maar elke keer krijg ik te horen dat de baas niet aanwezig is. Na een aangetekende brief te versturen aan de winkel reageren ze hier ook niet op.

Geld terug

Kok Meubelen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Zenzdesign
    Klacht is goed afgehandeld. Ik heb een duurdere bank gekregen zonder extra kosten. Top!

Zenzdesign

Ook een klacht indienen over Kok Meubelen?