Klacht Kok Meubelen: Bestelde goederen nietr geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 144953
Gebruiker
Jaco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Lamp besteld via internet en direct betaalt op 5 november via Ideal.
Levertijd zou 2 a 3 weken zijn.
Bericht gehad en afspraak gemaakt om lamp te leveren op 3-12 tussen 12.00 en 17.00 uur.
Heel de middag thuis gebleven maar geen lamp geleverd. 4-12 mail gestuurd waar lamp bleef. Na enkele malen telefonisch contact hen en weer zeiden ze dat lamp geleverd was 3 huizen naar links???? Erg raar, we waren heel de middag thuis.
Bij navraag bij de buren niets geleverd.
Op 9-12 opnieuw een mail gestuurd met vraag geld terug te storten wegens niet nakomen levering.
Op 23-12 nogmaals een herinngsmail gestuurd.

De oplossing

Alsnog lamp leveren of restitutie geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kok Meubelen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jaco
    Datum
    Ondanks dat ze aangeven dat bedrag terug gestort wordt gebeurd er niets. Al weer 3 weken geleden.
    Weer een mail gestuurd. Als ze niet reageren wat dan?
    De Kok meubelen is een zeer onbetrouwbaar bedrijf waar je beter geen zaken mee kunt doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jaco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kok Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen