Klacht Kok Meubelen: retourbetaling niet ontvangen

Klachtnummer
# 178179
Gebruiker
yvonnetx
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ondanks diverse mails, telefoongesprekken en beloftes heb ik mijn aankoopbedrag van een geannuleerde order niet retour ontvangen. Waardeloos dat bedrijven zo omgaan met hun klanten. Moet zelfs dreigen met een deurwaarder!!!!!

De oplossing

Per omgaande betaling

2 reacties

  1. Auteur
    Kok Meubelen
    Datum
    Ten tijden van het melden van deze klacht was creditering al in betaalbatch meegegaan, zoals doorgegeven aan mevrouw.
  2. Auteur
    Kok Meubelen
    Datum
    Reeds gecrediteerd!

Ook een klacht indienen over Kok Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen