Opgelost door Kok Meubelen: Wanprestatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 80416
Gebruiker
Heer NIETtevreden
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Niet geleverd wat werd besteld.
Op 26 juli besteld en betaald via Ideal.
na 4 weken (zoals op de site aangegeven) nog niet geleverd. Telkens verhaaltjes. Zou op palet staan. Op de vraag waarvan het item is vervaardigd MDF? werd met bevestiging beantwoord , bleek achteraf niet zo te zijn. Na ruim 10 weken bijna 11 werd er een levering gedaan die niet dezelfde bleek na monteren.
Dit aangegeven en de mogelijkheid deze vergissing te herstellen aangeboden.
Bleek dat het bestelde item sinds begin september niet meer leverbaar zou zijn.
Verzocht om terugdraaien transactie.

De oplossing

Voorstel gedaan om geld terug te laten sorten en het item terug te nemen.
2 dagen de tijd gegeven om hierover uitsluitsel te geven.
Anders geef ik het uit handen

4 reacties

  1. Auteur
    Kok Meubelen
    Datum
    In antwoord op deze klacht zie: http://www.goedkoopmeubelen.nl/c-2707715/leveringstijden-producten/ Helaas door een staking bij de fabriek is er vertraging ontstaan in de levering, wij zijn hier zelf ook laat van op de hoogte gesteld. Tevens is het model zonder kennisgeving aan ons gewijzigd. En wordt deze nu met andere deuren geleverd. Van: "Böhm, Katharina" Aan: "Sales Team Kok Meubelen" Verzonden: 15-10-2014 13:43:20 Onderwerp: AW: backorder ? Dear Marcel, do you have a commission number for me? We do not produce this product anymore in this version. We have it without the black grips but with a zigzag instead, photo attached. I'am very sorry Kindly regards Katharina ------ Klant is inmiddels voor het plaatsen van deze klacht op diverse sites, dat wij het meubel terugnemen en het aankoopbedrag zullen terugboeken,
  2. Auteur
    Heer NIETtevreden
    Datum
    ik wacht af tot men mij binnen afgesproken termijn (2 dagen) terugbelt. Tussentijds mag ik toch andere mensen behoeden voor deze werkwijze.
  3. Auteur
    Kok Meubelen
    Datum
    Meubel wordt teruggenomen volgens regelgeving herroepingsrecht en aankoopbedrag wordt gecrediteerd naar klant
  4. Auteur
    Heer NIETtevreden
    Datum
    Nadat de ondernemer een oplossing bood waarmee we in ons geval voorlopig mee kunnen leven hebben we deze geaccepteerd. Verder werd deze afspraak snel en correct nagekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heer NIETtevreden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Kok Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen