Klacht Kok Meubelen: Zitkussen binnen 4 maanden gescheurd

Lily

Ik heb in augustus2014 een bank bij hun besteld die pas in oktober 2014 werd geleverd met fabrieksfout een scheur achter aan de bank. Kreeg hiervoor €50,- terug. Vervolgens scheurde 1 van de zitkussenshoezen. Ik mailde meteen maar kreeg geen gehoor, vervolgens ben ik in de zaak langs geweest daar werd mij beloofd dat ze zou worden opgehaald. Dat werd dus niet gedaan na veel mailen weer werdt de klacht niet behandeld. Ben toen naar de keurwebshop gestapt en via hun werdt mijn kussen in december 2015 opgehaald. Zou een leenbank krijgen maar het zag er niet uit dus ik nam het niet. Vervolgens na veel bellen want in januari zou ik mijn kussen terug krijgen. Uiteindelijk werdt mij telefonisch vermeld dat de kussen er niet uitzag dat ik dus een nieuwe bank zou krijgen of 1 in de winkel van dezelfde prijsklasse mocht uitkiezen. Ben met mijn zoontje geweest maar zag niks. Die heer zou een nieuwe bestellen levertijd was 5 weken. Ik bleef ze bellen want hun communiceren niet. Ik heb tot nu to

Mijn nieuwe bank of mijn geld terug van de gehele bank ik wacht nu alzoveel maanden en nu willen ze me mijn bank niet leveren omdat ik een review op Google onder hun gegevens heb geplaatst. Ik niks minder dan de waarheid gezet net als die andere mensen

Kok Meubelen
    Deze klacht wordt niet in behandeling genomen gezien het om een onterechte klacht gaat. De bank is in die mate toegetakeld dat dit niet om een productie fout gaat. Het expertise rapport van de expert van de fabriek kan dit onderbouwen evenals de door mevrouw toegestuurde foto's. Mevrouw probeerd nu door middel van negatieve reviews ons te dwingen een andere keuze te maken. Dit zal niet gebeuren. Het halve onderdeel wat voor reparatie is weggegaan en niet te repareren is zal n koemnde week worden geretourneerd naar mevrouw., Case closed.
    Lily
    Het is een fabrieksfout en natuurlijk een bank wat in gebruik is en pas na 10 maanden wordt opgehaald ziet er natuurlijk erger uit. Klacht is in februari geplaatst en pas in december wordt het opgehaald. Er woonde 5 personen daar waaronder 3 kinderen. Waarom gaan andere banken langer mee? Ik wil waarvoor ik heb betaald het geld groeit me niet op me rug. De review is verwijderd zoals de keurwebshop het vroeg. Je moet netjes met je klanten communiceren.
    Kok Meubelen
    Er wordt netjes met u gecommuniceerd, wij hebben de mails om te bewijzen dat u dit niet doet evenals de mails aan het webshop keurmerk. Het is geen productiefout of fabrieksfout het expertise rapport spreekt u ook daar in tegen.,De stof is met geweld en kracht los gescheurd. De gestuurde foto's in uw eerste mail die gedateerd is en bewaard bewijzen dit. Ik zal deze foto's en mails van harte publiceren indien nodig. Dit heeft niets te maken met later opgehaald of niet. Dus u heeft gekregen waarvoor u betaald heeft. Maar goed we vallen met u eindeloos in herhaling. Review is misschien verwijderd maar ondertussen gaat u vrolijk hier door. En ik heb het sterke vermoeden ook als de eventuele nieuwe bank geleverd wordt welke ondanks de onterechte klant als service aan u was toegezegd. Maar het is te zien hoe u met deze service verlening waardeert. Vervolg communicatie wordt hierbij gestaakt. Zoals u hier ook kan zien lossen wij normale en gegronde klachten altijd op. Einde communicatie hier op klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Kok Meubelen?