Klacht Kokenkoken.nl: Ik wil graag het product geleverd krijgen, indien onmogelijk, dan geld terug.

Klachtnummer
# 482548
Gebruiker
Delagua#53
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 30/8 jl. bestelde ik een keukenmachine bij Kokenkoken; volgens de website was het apparaat voorradig . Na de bestelling geplaatst te hebben en na de betaling via IDeal, bleef het stil.
Op mijn eerste e-mail kreeg ik als antwoord dat er vertragingen waren i.v.m. de Corona-crisis. Na twee weken niets meer gehoord te hebben, probeerde ik de klantenservice te bellen: weer het antwoordapparaat dat zei dat er een mail gestuurd kon worden.
De afgelopen week heb ik het weer geprobeerd: 2 mails verstuurd en gebeld en nu laat het bedrijf helemaal niets meer horen. Ook nu nog is de keukenmachine volgens de website voorradig.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Kokenkoken de door mij aangeschafte keukenmachine levert.
Indien levering niet mogelijk is, dan wil ik graag de door mij betaalde €549 terug gestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kokenkoken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kokenkoken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen