Klacht Kokenkoken.nl: Ik wil graag het product geleverd krijgen, indien onmogelijk, dan geld terug.

Delagua#53

Op 30/8 jl. bestelde ik een keukenmachine bij Kokenkoken; volgens de website was het apparaat voorradig . Na de bestelling geplaatst te hebben en na de betaling via IDeal, bleef het stil.
Op mijn eerste e-mail kreeg ik als antwoord dat er vertragingen waren i.v.m. de Corona-crisis. Na twee weken niets meer gehoord te hebben, probeerde ik de klantenservice te bellen: weer het antwoordapparaat dat zei dat er een mail gestuurd kon worden.
De afgelopen week heb ik het weer geprobeerd: 2 mails verstuurd en gebeld en nu laat het bedrijf helemaal niets meer horen. Ook nu nog is de keukenmachine volgens de website voorradig.

Ik wil dat Kokenkoken de door mij aangeschafte keukenmachine levert.
Indien levering niet mogelijk is, dan wil ik graag de door mij betaalde €549 terug gestort krijgen.

Wij vinden dat Kokenkoken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kokenkoken.nl?