Klacht Kokenkoken.nl: niet terug betaald voor een produkt die niet gestuurd is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 375339
Gebruiker
Gardiner14
Datum
0 reacties

Details

Klacht

3 juni 2019 heb ik een besteling en betaald voor een magimix kom en deksel van kokenkoken. Het werd bevestigd. Toen heb ik gemeerkt dat ik de deksel niet nodig had dus heb ik opgebeld en de deksel geannuleerd. Als het nog mogelijk was zouden ze het doen en mij mijn gled terug storten. De volgend dag is de kom afgeleverd zonder deksel als afgesproken. Na een week heb ik verschillende keer geprobeered om ze te bereiken via telefoon maar er werd niet opgenomen, ook email gestuurd maar geen reactie. ik heb de 22 euro steeds niet terug gekregen of een reactie van deze bedrijf.

Gewenste oplossing

ik wil dat kokenkoken mij terug betaald voor de deksel die geannuleerd is.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kokenkoken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kokenkoken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen