Klacht Kokky's: Disrespectvol behandeld tijdens een permanentbehandeling

Miepke83

Kapster Dewi van filiaal Oosterhout is het perfecte voorbeeld van hoe het NIET hoort. Het indraaien van de rollers duurde een uur en omdat dat zo lang duurde wilde ze de rest van de tijd inhalen. De plastic strippen die na het inrollen ertussen werden geplaatst deed ze zo ruw dat het voelde alsof al mijn haar eruit getrokken werd. Vervolgens met de waterstofperoxide ging ze zo slordig te werk dat het bijna in mijn ogen terecht kwam waar ze zich niet voor excuseerde, na 10 minuten was mijn hele nek rood omdat ze zo het hele flesje in 10 seconden tijd leegkneep waardoor alles eraf droop. Niet zorgvuldig maar als een hork, excuus voor mijn woorden. Toen de volgende vloeistof erin moest om de krul te behouden vroeg ik haar netjes of ze een sponsje wilde gebruiken (nadat de rollers met veel geweld eruit getrokken waren wat erg erg pijnlijk was) maar dat weigerde ze. Ze gooide het spul er op en na al 3 minuten werd het eruit gewassen, wat volgens mij minimaal 5 minuten moet zijn. En voor een klein bakje koffie moest ik ook nog 1 euro betalen en dat hadden ze helemaal niet vermeldt op de site vermeldt. Voor deze pijnbank moest ik € 59,- betalen, en de schaar was ook nog eens bot. Een eens maar nooit meer ervaring!

Behandel een klant met respect, vraag geen geld voor een kopje koffie dat is onklantvriendelijk en luister naar de klant, als die persoon al 2 jaar haar haar laat permanenten heeft ze heus wel een beetje zicht er op. Ik wil excuus van dat bedrijf dat Dewi zich niet professioneel gedragen heeft en op het laatst alles afgeraffeld heeft omdat ze zonodig nog een andere klant wilde helpen terwijl je zonder afspraak daar binnen kan lopen, dus op eigen risico als je pas om 16.30 u binnenloopt. Weet wel dat dit een serieuze klachtensite van de consumentenbond is.

Wij vinden dat Kokky's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kokky's?