Opgelost door Koloniaal Teakhuis BV: Bestelling laat veel te lang op zich wachten...

Koen Volleberg

Wij hebben in 2011 een bestelling bij het Koloniaal Teakhuis in Utrecht geplaatst. Deze bestelling was na 9 maanden pas geleverd, terwijl de levertijd 12-14 weken zou zijn. Ruim 3 keer zo lang dus! Dit zou komen door problemen bij de leverancier in Indonesie.

In 2012 wilden wij een extra meubel, en aangezien het toch dezelfde stijl moest zijn, maar weer naar het Koloniaal Teakhuis, ondanks de slechte ervaring. Als tegemoetkoming voor de eerdere erg trage levering kregen we 10% korting. In juni besteld: 12-14 weken. Aanbetaling 10%.

Halverweg november heb ik gebeld waar de bestelling bleef. Deze zou twee dagen later in Rotterdam aankomen en dan eind november geleverd kunnen worden.
Vandaag 28-12-2012 maar weer gebeld. Edward vertelde me dat de spullen in Indonesie elk moment op de boot geladen konden worden. Dat is wat anders dan in november.
Toen ik hem vroeg of hij na wilde denken over een tegemoetkoming, was er 'een klant in de winkel' en zou hij terugbellen. Nog niks gehoord.

Snelle levering en significante korting.

Koloniaal Teakhuis BV
    Na aanleiding van ons plezierige geprek met dhr. Volleberg te Zeist afgelopen zaterdag 26 januari. Hebben we geconstateerd dat de levertijd van het geleverde product inderdaad de afgeproken levertijd heeft overschreden. Wij hebben dhr. Volleberg onze excuses hiervoor aangeboden. Verder hebben we als verbetering in onze organisatie afscheid genomen van deze specifieke toeleverancier. Verder heeft dhr. Volleberg uitgesproken dat hij uitermate tevrede is over de geleverde producten.
    Hiermee is voor ons en dhr Volleberg de zaak afgehandeld.Directie Koloniaal Teakhuis.
    Koen Volleberg
    De kast is binnen. Afgezien van (veel) te late levering een erg mooi product, stoer en exact zoals we overeengekomen waren. Ook service toen bleek dat ophangsysteem niet goed was, was prima. Ze zijn binnen twee werkdagen bij ons langsgekomen om dit te repareren, zonder verdere kosten.Telefonisch contact gehad over klacht. Uitgelegd dat ik levertijd echt te lang vind. Hier doen ze iets aan (zie reactie). Verder: mooi product, dus nu alsnog tevreden.

Koen Volleberg

Ook een klacht indienen over Koloniaal Teakhuis BV?