Klacht Kompas Dakkapel Enschede: Dakkapel niet afgewerkt, zeer slechte service, afgebeld worden op het laatste moment of gewoon niet opkomen dagen.

Klachtnummer
# 50136
Gebruiker
Grassen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een dakkapel gekocht bij kompas dakkapel Enschede. Om het te plaatsen hebben zij in totaal 8x afgebeld of zijn niet komen opdagen. Als ze dan kwamen waren ze de helft vergeten en moesten ze het een andere dag afmaken. Op een gegeven moment zijn ze niet meer teruggekomen waardoor wij nu met onafgemaakte dakkapel zitten. Herhaaldelijk gebeld, maar maakte niks uit. Zij belde zelf nooit terug voor eventuele afspraak. Wij kregen altijd het excuus dat zij bezig waren met de planning. Geen aanrader!!!!

De oplossing

Compensatie voor de vrije dagen die wij op hebben moeten nemen. Het afmaken van de dakkapel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kompas Dakkapel Enschede hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kompas Dakkapel Enschede?