Klacht Kompascamping nieuwpoort: Wachten op pasje voor de slagboom in oktober en bedlinnen zelf meenemen naar stacaravan

Anoniem

Wij kwamen om 14.45 uur aan bij Kompascamping in Nieuwpoort en moesten buiten de camping wachten tot 15.00 uur en terugkomen bij de balie om het pasje van de slagboom op te halen. Dat is balen en heel kinderachtig, zeker in oktober, wanneer er niets meer te doen is op de camping. Het bestelde bedlinnen lag niet in de 2 gehuurde stacaravans. Bij navraag moesten we zelf 11 pakketten van de receptie uit meenemen. Weer terug naar de caravans, auto ophalen voor de bedpakketen. Weer balen. Geen service! Bij de receptie onvriendelijk personeel. Nee dat doen wij nooit, daar kunnen we ook niet aan beginnen. Weer balen. Gaan we eten afhalen in het restaurant. Eerste dag, bord van zelfgemaakte soep staat buiten. Ooh nee vandaag hebben we geen soep. Weer balen. Volgende dag gaan we eten afhalen, heel onvriendelijke man, geen enkele vraag werd met ja beantwoord en dan zo van wat komen jullie mij storen, alsof hij in een strafkamp zat. Weer balen. Geen goede herinneringen aan deze Kompascamping.

Ook nog een fout in de rekening gemaakt! Voor zo weinig service en zoveel ergernis vind ik dat ik teveel betaald heb en wil ik 50% korting op het door mij betaalde totaalbedrag van
€ 328,30. Wij zijn op zondag voor 10 uur vertrokken.

Wij vinden dat Kompascamping nieuwpoort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kompascamping nieuwpoort?