Klacht Komplett: Bij aankoop laptop aangeschafte rugzak, die zo lek blijkt als een mandje

Sandra

op 4 mei een pakket aangeschaft van een laptop met rugzak en muis, voor mijn zoon die motorisch gehandicapt is.
Vandaag heeft hij door de regen gefietst van school naar huis en de rugzak blijkt zo lek als een mandje.
Gevolg: water in het scherm, zijn werkstuk en wat schoolboeken doorweekt.
Gebeld met de klantenservice van Komplett. Deze kunnen niets voor mij doen, valt niet onder garantie omdat het waterschade is. Ongeacht het feit dat zij bij de laptop een ondeugdelijke rugzak verkopen. Ik kan alleen de laptop opsturen ter reparatie, maar de gevolgen zijn voor mij. Volgens de klantenservice een nieuw scherm en wellicht ook de elektronica. Mijn zoon is voor school afhankelijk van zijn laptop en ik heb gevraagd om dit anders op te lossen. Deze laptop is nl. pas 20 dagen in gebruik.
Ik mag toch aannemen dat de rugzak die bij een speciaalzaak bij een laptop verkocht wordt ook geschikt is om een laptop te vervoeren van school naar huis en vice versa.

Ik wil dat Komplett verantwoording neemt voor de gevolgschade van de ondeugdelijke laptoprugzak, die door hen is verkocht bij de aanschaf van een laptop. Ook dat zij in dit geval direct proberen een oplossing te vinden, omdat mijn zoon afhankelijk is van zijn laptop. Opsturen duurt weken en zolang kan hij niet zonder.

Sandra
    Geen enkele reactie. Het maakt Komplett dus niet uit of een kind die afhankelijk is van zijn laptop snel geholpen wordt. Hier niet kopen dus!

Ook een klacht indienen over Komplett?