Klacht Komplett: Komplett.nl weigert defect geleverde laptop te repareren of vervangen!

W.J.H. van Iersel

Ik koop een Asus laptop (UX32VD-R3001V-NL 13.3i5-3317U4G500GB+24SSD) bij Komplett. nl. De laptop functioneert prima alleen hij wil niet opladen. Dat komt doordat de aansluiting waar de stekker van de voedingadapter in moet defect is.
Dit gemeld hebbende bij Komplett.nl (0900-nummer 10 ct/min) mag ik de laptop terugsturen en zouden zij het probleem bekijken. Na enkele dagen ontvang ik een mail van Komplett dat er optische schade is geconstateerd en dat de reparatie derhalve niet onder de garantie valt. Ook na moeizaam telefonisch contact waar ik nog eens toelicht dat het probleem echt niet door mij is ontstaan weigert Komplett.nl de laptop te repareren of te vervangen onder het mom van dat ze een onderzoek hebben verricht en dat er optische schade is geconstateerd en dus de reparatie niet binnen de garantie valt.

Ik wil mijn geld terug of nieuwe laptop.

Ook een klacht indienen over Komplett?