Klacht Komplett: Laptop MSI 7 maand oud en 4 reparatieaanmeldingen verder geen nieuwe laptop

Ineke

Geachte Komplett
Ik heb 7-10-2014 een laptop van MSI gekocht bij U nu 7 maand verder heb ik de laptop voor de 4de keer voor reparatie aangemeld op 9-6-2015.
1ste keer 1-12-2014
2de keer 31-1-2015
3de keer 7-5-2015
4de keer 9-6-2015
Deze laptop is nu in het reparatiecentrum van MSI in Polen.
Woensdag 23-6-2015 bied U mij een vervangende 2de hands laptop aan waar ik niet mee akkoord ga.
Verder verschuilt U zich achter MSI maar ik heb een koopovereenkomst met U Komplett en niet met MSI dus mag ik verwachten dat U dit correct en op korte termijn afhandelt met mij en dit niet eerst via MSI laat lopen.
Ik ben erg geduldig geweest en heb de laptop meerdere malen laten repareren maar dit product blijkt vanaf het begin al niet goed te zijn.
Graag wil ik op korte termijn een nieuwe gelijkwaardige laptop of mijn aankoopbedrag terug ontvangen.
Vriendelijke groet,
Ineke de Boer

Op korte termijn een nieuwe gelijkwaardige laptop of het aankoop bedrag a €1119,00 terug.

Komplett
    Klant heeft vervangende nieuwe laptop toegestuurd gekregen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak door u ervaren. Wij hopen dat met deze oplossing de zaak alsnog naar tevredenheid is opgelost.
    Komplett
    Zoals gemeld heeft u eenzelfde nieuwe laptop toegestuurd gekregen. Hiermee is aan de verplichting voldaan, excuses dat hier wat tijd voor nodig is geweest. Onze dank voor het door u getoonde geduld en begrip en we hopen dat u met alle plezier zonder verdere problemen gebruik kunt maken van het vervangende toestel.

Ook een klacht indienen over Komplett?