Klacht Komplett: Weigering retouraanvraag na slecht uitgevoerde reparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 23320
Gebruiker
Esthella
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn laptop op 19 februari teruggestuurd binnen de garantie met een defecte ventilator. Op 6 maart heb ik hem teruggekregen en dat probleem is opgelost.

Echter merkte ik dat het repareren van mijn laptop niet op de juiste wijze is gedaan.
Mijn nieuwe klachten waren:

Het toetsenbord rammelt
Mijn hp simple pass 2011 doet het niet meer
De onderkant is niet goed dichtgemaakt
Bovenkant van het toetsenbord gedeelte is scheef
De bovenkant sluit niet meer aan op de onderkant

Ik heb dezelfde dag(6 maart) hierover een mail gestuurd en dit vervolgens teruggekregen in het kort.

excuses
Graag wil ik u vragen om nogmaals een retouraanvraag in te dienen
Wij zullen er voor zorgen dat uw reparatie met spoed wordt behandeld.

Vervolgens is mijn retouraanvraag afgekeurd en mij is verteld dat ze geen gegevens hebben van de vorige reparatie. Ze claimen dat het ook om gebruikers schade kan gaan en weten niets van de bovenstaande gemaakte belofte.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat aan de belofte van de Komplett Helpdesk medewerker wordt voldaan; Mijn laptop wordt met spoed gerepareerd zonder dat ik voor de kosten moet opdraaien.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Komplett
    Datum
    Dezelfde dag is de afmelding alsnog goedgekeurd. Onze excuses voor de verwarring.
  2. Auteur
    Komplett
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Deze is nu in reparatie, deze zal zo spoedig mogelijk (wanneer gerepareerd) terug komen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Komplett?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen