Klacht Koninklijk Theater Carre: Geen voorstelling

Rob

Gisteren voor niets vanuit het Zuiden van het land naar Amsterdam gereisd. Vanwege de finale van het WK was de voorstelling van War Horse afgelast. Natuurlijk gaat Carré daar niet over. De productie heeft dat besluit genomen.

Wat me wel stoort is het feit dat we niet op de hoogte zijn gebracht. Een dag naar Amsterdam kost heel wat reisgeld en reistijd.

Op de website van Carré keken we naar de mogelijkheden met betrekking tot vervoer van Amsterdan Centraal Station naar Carré. Als er op de website een nieuwsbericht zou verschijnen waarin staat dat de voorstelling is geannuleerd, zit je later niet met een groepje mensen met een kopje koffie (in kartonnen bekertje) te kijken bij de kassa van Carré.

Toen we gedurende de dag voorbij Carré liepen, werd ons ook niet geattendeerd op de geannuleerde voorstelling. Posters lieten ons zien dat de voorstelling nu in Carré draait. Hadden ze daar een briefje opgehangen, dan wisten we er al eerder op de dag dat we naar huis konden.

Verbetering met betrekking tot communicatie bij annulering van voorstellingen in de toekomst. Hangen de medewerkers van de kassa een postertje op de deur, dan zijn de voorbijgangers die gedurende de dag alvast kijken waar Carré staat, al op de hoogte.
Zou er op de website een berichtje verschijnen, hadden we niet eens de trein naar Amsterdam hoeven nemen.

Koninklijk Theater Carre
    Geachte meneer,
    Dank voor uw opmerkingen. Er zijn twee verkooppunten voor deze produktie; wijzelf en SEE tickets. Wij beiden hebben al onze boekers op de hoogte gebracht mbt de annulering voorstelling van 13 juli de avondvoorstelling. Zowel per mail als telefonisch. Ook heeft er op onze site een bericht bij de voorstelling gestaan over het annuleren van de avondvoorstelling. Uiteindelijk hebben 5 bezoekers niet gereageerd op onze berichtgeving. Daarvan bleek het te liggen aan het feit dat men niet via Carré of via SEE tickets de kaarten hadden gekocht, maar via zgn doorverkoopsites. Of het juiste telefoonnummer was niet achter gelaten. Het is inderdaad heel spijtig dat u voor niets bent gekomen. Ik ben wel blij te lezen dat de kassières u van koffie hebben weten te voorzien. Er wordt aan de voorgevel van Carré geen melding gemaakt van het annuleren van de voorstelling. Er was die dag nog een voorstelling van War Horse (matinee) en die ging wel door. Dus dan schept het alleen verwarring. Ik dank u voor uw opmerkingen. We zullen dit zeker ter harte nemen.
    Met vriendelijke groeten,
    Carry van der Sleen Manager Verkoop
    Rob
    Privégegevens worden zomaar op internet gezet én ik word als klant niet begrepen.

Rob

Ook een klacht indienen over Koninklijk Theater Carre?