Klacht Koninklijk Theater Carre: Gereserveerde plaatsen horen niet aan anderen toegewezen worden.

# 319157
Toetie2016

Hierbij wil ik een klacht indienen ivm stoelen waarvoor ik gereserveerd hebt en aan een ander werd toegewezen. Het ging om een slecht ter been jongen met zijn vader. Medewerkster wou mij op de tweede rang zetten en zei dat ik daar ook goed zicht heb naar het podium. Ik was hier niet mee eens maar voelde mij erg rot tegenover de jongen. Uiteindelijk is hij naar een ander plaats gegaan maar zijn vader was hier niet blij mee. Uiteindelijk toen de voorstelling begon was er nog genoeg plaats. Discussie was niet nodig geweest maar het nare gevoel bleef in mij. Vind dat de medewerksters hier wat meer allert op moet zijn. Het was gisteravond 21 augustus, show van Hans Klok rij 17 stoel 4 en 6.
Hoop dit nooit meer mee te maken.

Koninklijk Theater Carre
    Goedemiddag, Het klopt inderdaad dat wij uw andere stoelen aangeboden hebben om zo een familie met een mindervalide zoon de gelegenheid geven om samen de voorstelling te bekijken. De stoelen die wij u aanboden waren ook 1e rang plaatsen en zelfs met een beter zicht op het toneel. In feite eigenlijk een upgrade. Zoals u vermeld, heeft u voet bij stuk gehouden en wilde u geen gebruik maken van de andere plekken. Dat mag natuurlijk, wij hebben u immers de keuze geboden. Vervelend om te lezen dat u het gevoel had dat wij uw mindere plekken aanboden en dat wij uw plekken reeds vergeven hadden. Dit was geenszins onze bedoeling. Als team streven wij ernaar iedereen een fantastische avondje uit te laten beleven en om dat voor elkaar te krijgen moeten we soms ter plekke zoeken naar een flexibele en oplossingsgerichte uitkomst. Wij hopen natuurlijk dat zowel u als de familie uiteindelijk optimaal heeft kunnen genieten van de voorstelling! Graag tot een volgende keer.

Ook een klacht indienen over Koninklijk Theater Carre?